Thursday 4 August 2011

                1 BULAN YANG MEMERITKAN

Didalam kelas aku belajar dan belajar…Disamping itu,mataku hanya memerhatikan si dia..aku sengaja mengambil tempat distiap penjuru kelas..Bukan apa,lebih senang untuk aku memerhatikan gadis ini….Aku telah lupa segalanya dan waktu ini aku hanya inginkan dia,ingin mengenali dirinya dgn lebih dekat,berkwan dengannya.


Wei ???nanti ang nk balik utara jangan lupa bagitau aku tau..kita balik sekali…
Terkejut aku wei,aku dah la pikirkan cara macamna nk tegur dia…dia dah tegur aku….macam nak terloncat happy….yeeeeaaaaahhhhh dia tegur aku,yang bestnya siap ajak balik sekali..



Wow!!!!!!!!!! dia orang peraK.....Parit buntar pula tu.....best la aku ,boleh balik dengan dia....walau apa pon yang terjadi..aku nak balik 1 bas dengan dia...tak kira....



Happynya aku,Aku sudah menemui cinta hatiku .....aku boleh dikatakan angau sebelum mengenali dia dengan lebih dekat..Sejak hari itu aku berkawan dengan dia...dan yang paling aku xsangka...dia 1 ROLEPLAY dgn aku.maknanya 1 group la...hahahahaha.....gembiranya hati aku ini....padA mulanya dia group lain,tapi memandangkan kawan dia Pina ada di group aku..Dia minta la tukar.....Bukan sebab aku pon..tapi aku tetap happy,giler la kot baru kenal tiba2 nak tukar camtu kan...xmasuk akal la..

No comments:

Post a Comment