Thursday, 4 August 2011

       -SIAPAKAH GADIS  INI-                



Yang pasti dia bukan la hantu,langsuir,ataupun Pontianak.............
Milik siapakah gadis ini..
Setelah susah payah,aku dapat juga gambar2 ini...ini la gambar yang paling awal aku miliki.Masa ni umur dia 19 Tahun...hehehe


 
Ini la gambar pertama yang aku dapat masa mula-
mula kenal dia.....Happy giler



Gadis ini juga buat aku tidak dapat tidur malam..


Cantik nyer dia..........



Kalau lah aku dapat memiliki hati gadis ini...Tidak akan ku sia-sia kan hatinya..Tak sabarnya nak g kelas....Sanggup tak tidur demi tengok dia..

No comments:

Post a Comment