Thursday, 4 August 2011

 Setelah bersedih dengan kehidupan Form 6........akhirnya aku dapat melarikan diri jua........yeah.......bermulanya kisah hidupku.......kisah2 hitam yang aku lalui selama ini akhirnya dapat ku lari jauh dari kedah terutama putus cinta....sedihnyer xterkata tapi itu kisah lama la..apa perlu diingatkan lagi.Dimana aku dapat lari...dikampung halaman ku sendiri.Apa??kampung halaman sendiri??bukan aku lari kerana tidak mahu berlajar tetapi dapat UiTM disana......hehehehe.....

 Abah and Mama happy bukan kepalang lagi,memang semuanya dibeli..xpernah terbayang pon dibelinyer...dalam hati ku ini,biar betoi depa ni,macam nak halau aku jer...sedihnyer....tapi memikirkan balik, dah lama aku buat perangai dan buat perangai..Aku ni dah la lari dari sekolah Asrama penuh,buat depa sedih...Ingat lagi masa aku berjaya lari dari sekolah asrama penuh yg x ingini itu...sekolah apa ya...hhmmmmmmm...agak2??mesti tak caya kan..hehehehe..SMK AGAMA BALING....sekolah agama terpandai di Kedah oooooo......Ibu dan ayah mana xgembira anak dapat sekolah hebat dan bakal jadi hafazan Al-Quran pula tu.....tapi itu bukan diriku...

 Tapi semua ok jer lepas tu..semua aktiviti aku masuk kt Sekolah baru...cakap jer semua...lompat jauh,lompat tinggi,100M,200M,400M,4x100M4x400M semuanya aku dah pernah wakil sekolah.Bola sepak??xyah nk cakap la,4 thun berturut-turut dari bawah 15 hingga la bawah 18....bola baling lagi ler.....Sampai 
cikgu bagi aku jadi pengerusi rumah sukan...ehem,menang Ooo rumah sukan aku 2......Gembira dapat kalahkan kawan-kawan karib yang aku sayangi..


Waktu aku jadi pemain bawah 15 dan 18 sekolah.....








Ni la gambar kenanganku...penat berlawan disuku akhir tau...


Waktu perhimpunan di sekolah..otai2 sedang memerhati dari atas bangunan....huhuhuhu




Kelasku berunsurkan 1Malaysia...........ramai kan


4 org Gangster dijadikan pengawas.... :-)


Boria....................malu siot....



koir waktu sekolah rendah 1999




- Selepas ini nantikan la Sambungannya -

No comments:

Post a Comment