Thursday 4 August 2011

BERIKAN AKU KESEMPATAN

BERIKAN AKU KESEMPATAN

    Adakah aku ni playboy….Mungkin aku ni agak famous di sekolah,ramai-ramai senior dan junior kenali diriku disebabkan aku seorang pengawas dan juga pemain bola sepak.



   Tidak hairanlah aku cukup ramai adik angkat.Bukan pernah bermaksud untuk permainkan seorang perempuan sewaktu aku disekolah…aku xnak dikenali sebagai kaki perempuan diatas sebab ini lah aku mengambil kamu-kamu semua sebagai adik angkat 
aku serta kakak-kakak angkat aku… 




Aku inginkan teman yang istimewa tapi apakan daya..Setiap tahun akan ada aja penganti..mungkin tiada jodoh,mungkin anda terlalu cemburu dengan aku yang inginkan kebebasan berkawan dengan semua orang…Mungkin kisah2 dulu hanyala cinta Monyet semata-mata….




     ’’Kalau ang putus ngan aku pun,ang akan nada orang lain…ang tu boya sekolah sama dengan kawan2 ang tu..ingat aku xtahu’’ .Kata-kata ini la buat aku ingat sampai bila2..aku tiada niat untuk digelar begini Cuma mungkin kehidupan aku yang dulu terlalu ramai orang kenali.maklumlah pengawas dan juga pemain bola sekolah.Tiap-tiap masa turun training dan aku juga ketua rumah sukan dan mestilah semua junior-junior kenali aku…Aku hanya insan biasa yang inginkan teman yang memahami aku..




Aku tidak Playboy !!!!!!! 
Berikan la masa dan kesempatan untuk aku berubah…aku tahu aku pernah punya ramai kekasih …Tetapi itu adalah semasa zaman sekolah….
   





  Aku ingin kan dia,Jika aku dapat ….aku xkan lepaskan dia walau apapun yang terjadi…dia la MAIZATUL AKMAL..

No comments:

Post a Comment